Ibland händer det bara sådär

Kimpa fyllde 20 7/7 och eftersom hon är en av våra allra finaste fåglar så gav vi henne en present hon sent skulle få glömma. Vi drog en chans, och fan vad den gick hem! Jag hade roligare än jag haft på lääänge. Haha, alla sjuka saker, på pricken min humor!

Det började med uppslutning hos Alexandra kl 19.00, Kim Lindh, även känd för att vara Sveriges mest försenade människa kom endast 2 minuter sent? Och detta var vårt egna fel. Vi kunde andas ut, dricka bubbel, äta jordgubbar, melon, vindruvor osvosv medan vi njöt av vindarna från ballen. Perfect. Kim hade ingen aning om vad som väntade henne. Något nervös var hon då Alex mamma hade handlat hos henne samma dag och sagt "jag hoppas inte du har något emot höjder". Kim är sjukligt höjdrädd.

Dock hade vi inga höjder inplanerade, utan en tacokryssning på Mälaren! Haha, känns som att bara vi skulle 1. överhuvudtaget kunna komma på en sådan sak, 2. ge det till vår vän i 20-års present! Det är ju det som gör oss så sköna! Vi entrade Rederi Mälarstadens båt Havsörnen och ja, vi sänkte ju medelåldern! Med god mat, toppat lag, fulla gubbbar&tanter, dans, musiker som sjöng ja må hon leva tillägnat Kim, psychotant som vände sig till oss och sa "det ni gör är bara tillgjort" och upprepade det cirka sju gånger (hahahaha jag dör), barbados, musiktävlingen (kryssning som första pris wohoho) och insekten på golvet som Alex bad han som jobbade där "kan du vara snäll och trampa ihjäl den där.. eller nåt?" gjorde kryssningen magnifik!

Så jävla nice! Sedan vandrade vi vidare mot staden där vi fortsatte våra äventyr...

Tack för att ni är ni och för att ni är så jävla bäst, mina små vänner! Idag ska jag göra så lite som jävla möjligt. Eller sommaren med Göran har jag längtat efter sen jag föddes, någon?

Kommentarer
Postat av: emz

jag vill ju gå...

2009-08-01 @ 15:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0