Hejdå

Sommaren med Göran- förväntningarna infriades somfan. Dog av garv hela tiden. Fick verkligen hålla för munnen. Haha, den som inte gillar den är svintorr och allmänt dödstrist! Haha, och Klaras konstiga ljud/rörelser hjälpte till att förgylla biobesöket!

Imorgon åker vi till Göteborg. Bo på Scandic Crown, brats som vi (eller Kim är), Lyssna på fina dialekter, äta på mysiga uteserveringar vid avenyn, glida runt i Haga och bara njuta. Inte ens att åka kollektivt med spårvagn tar emot. Har man gjort det på Gothia Cup med 928828 svettiga pojkar (ja, dom luktar mer), så det kan bara bli bättre. Sen får jag träffa Anders&Carro! Åh. Jag tror jag verkligen verkligen gillar Göteborg.

Och bäst av allt- WAY OUT WEST. Band of horses, Vampire Weekend, Glasvegas, Arctic Monkeys, Lilly Allen med flera i Slottsskogen!!

En sommar utan Göteborg/Göran är ingen riktig sommar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

aaaaaah vill också se den!!! om du gillar den, gillar jag också den hahaha din humor är cp, min lika så. jag ska också till götlaborg, fast på lördag! kanske ses om du är kvar. kyss påre ps, vi tar tacofesten snart, alla är på. bara datum som skall bokas. ds.

2009-08-12 @ 20:20:08
URL: http://amanda-n.blogspot.com
Postat av: L

ja, du måste se den!! :D åh vad ruligt, då kanske vi ses :) haha orka om vi ses i götet, men inte i västerås! brabra, dig kan man lita på ;)

2009-08-12 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0