kött

ich bin müde. jag har tråkigt. den 21a får jag i alla fall äta tacos. har kimpan lovat då, en mycket god vän.

wuääääää vad ska jag göra. när jag är ensam i lägenheten får jag lite smått panic. har blivist så van att ha människor runt mig hela tiden så stillheten gör mig crazy. måste sätta på musik. damn, hittar ingen på denna dator.

jag har kommit på en sak. jag skrattar verkligen åt allting. haha, har jag alltid gjort det? kanske gjort världens senaste upptäckt. vissa människor har verkligen den inverkan på mig att det inte spelar någon roll vad de säger, allt är kul. haha malin&bella är två exempel. haha åh saknar dom. vill dra ihop en reunion, men det känns som att sånna aldrig blir av.
imorgon får jag förhoppningsvis min sista lön i alla fall. sedan har vi bara festen kvar festen kvar! sjukt nice. fattar inte att jag nästan varit här i fem månader. tiden är konstig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

TACOS!! omg.. ät för mig med. jag vill också vara med på reunion. jag vet - TACOSREUNION I JULI????

2009-04-19 @ 16:51:15
URL: http://amanda-n.blogspot.com
Postat av: LOTTA

JAAAAAAAAA GRYM IDÉ!!!

2009-04-19 @ 17:52:24
Postat av: Malin

Jag är määääääd

2009-04-21 @ 20:27:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0