vallan

Dagens horoskop (ja, jag läser fortfarande..fan)

Vågen 23. september - 22. oktober
Drömmer du om att utforska världen, samtidigt som du knappt har överskott till en promenad? Obalansen kan göra dig otillfreds.

Typ jag. Men jag ska nog hinna med lite mer av världen också. Vi har börjat planera vår resa nu och jag kan inte vänta, sjukt taggad!!! Fast först lite coopan, pengarrrr och körkort. Ska nog överlevas också! Imorgon blir det spa med mutti. massageeeeeeeee


På torsdag ska jag grilla MAJS. Haha, värdelös min blogg är just nu. Men det gör inget.


Kommentarer
Postat av: LINA

MEN VAFAN LOTTA. Det betyder ju otur att läsa någon annans horoskop!! vill du inte att nån ska läsa din blogg eller? peppar peppar, tvi och salt över axeln

2009-04-28 @ 23:49:09
Postat av: L

HAHAHA, nej detta är mitt sätt att skrämma bort mina fem läsare! hiho fan när ska vi dra filmkväll linny? vad händer för dig på vallan?

2009-04-29 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0