MAJS MAJS MAJS MAJS MAJS

Fick ett grymt mejl av Klara Ollson igår. Gjorde mig nästan lite tårögd. Det var fint och sjukt glad blev jag, man blir visst det av lite oväntade saker sådär! Det fick mig att vilja hem mer i alla fall. Fick svart på vitt att minst en vän väntar på mig. Wohohoho. Nu vill jag faktiskt inte vara kvar i Götzens sommarvärme utan sommarkläder eller på Alp Art hotel längre. . Vill inte mera. Det räcker nu. Ju.

Grattis till grymmaste muttin också, b-day today!

JAG VILL GRILLA MAJSKOLV!


Kommentarer
Postat av: sosslapossla

du kan grilla med mej WIHO

2009-04-14 @ 16:54:45
Postat av: L

JAAAAAAAAAAA :D det vore nice som faen susi!

2009-04-14 @ 21:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0