elliot

Trejde dagen hemma. Min säng är skön. Fast trist, har inte sovit ensam i ett rum på fem månader. Rätt lång tid. Ändå har tiden här hemma stått stilla. Intet nytt på västfronten. Eller jo, emma har ju flyttat. Kollade in hennes nya lya idag och överlämnade en inflyttningspresent. Jag vill också flytta! Fast till götet. Eller någon annanstans. Nu nu nu. Får vänta lite. Buä. Gled in på Coopan idag också. Var sig likt även där, även fast de hävdade att "vi har gjort om allting". Kirrade lite kläder och testade en ny bonaqua. WIE glädjerus med mera. Den var helt okej. Sedan cyklade jag och Emma till IKEA. Hon inhandlade en hylla och jag sånna där plastgrejer så man kan göra egen isglass. Haha, typiskt mig.

Nu är jag lite trött. Det är jobbigt att vara hemma. Imorgon blir det kanske friskis. Shit, har inte tränat sen jag föddes. Sultan kallar. See ya guys. Jag dricker Brämhults hallonjuice förresten. BÄSTA.

Kommentarer
Postat av: hanna

knas att du ar hemma redan! roligt!!

snart kommer jag ocksa! kan inte fatta!

varm upp vassan at mig!

bamsekram

2009-04-25 @ 07:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0