första tysken måste alltså ha varit en idiot

mest av allt just nu ser jag upp till svenskar som lyckats lära sig tyska. det är en stor (jävla) bragd ska jag tala om för er ovetande. det är det sjukaste jag varit med om. man tror att man förstår, men så dyker en återvändsgränd upp. gång på gång. inte en regel utan ett undantag. som att man precis slutat fred med sin fiende, men så blir man träffad bakifrån ändå. och det är ingen dålig träff. rakt i hjärtat (fast bakifrån då). och ont gör det. man vill bara ligga där och somna in, möta sin död. men så märker man att man inte kan dö. bara lida. och så kommer någon jävel och säger "det som inte dödar en gör en starkare" och drar upp en.

det jag vill säga är att om jag kom på ett språk skulle jag fan inte blanda in en massa undantag. man är inte mer märkvärdig för att man skapat ett språk med undantag?! ELLER?
 

jag skulle göra ett jättelätt och logiskt språk. tack.


Kommentarer
Postat av: susi

haha det låter muucho bråå bebbe

2008-09-24 @ 20:59:37
Postat av: L8

JARÅ BRUSHAN! fan jag saknar dig ska du veta

2008-09-24 @ 23:40:24
Postat av: sssss

men jagdå!!!!! ;) miss u

2008-09-25 @ 16:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0