rätt val här i livet

jag har haft ångest över en sak sedan studenten. lite till och från. så idag, plötsligt släppte den. i will tell you.

jag har sedan studenten levt efter "kötta jobb och få ihop pengar till körkort, resor med mera". men den där ångesten har varit varför jag stannat i västerås och jobbat när man kan åka till t ex vårt kära grannland (som förövrigt alla gör..) och tjäna mer och vara med om några annorlunda samtidigt. men så idag. det slog mig att jag jag kanske tjänar på att jobba hemma eftersom jag lever helt gratis. haha. jag är ju så sjukt smart. att det skulle ta några månader att komma på bara. gratis boende + att jag inte skulle kunnat flytta ifrån min kära fotboll = jag valde rätt.

jag älskar att välja rätt.

Kommentarer
Postat av: A

grattis sixten!

2008-09-15 @ 23:45:29
Postat av: Anonym

Sen finns det ju inget ställe man hellre vill göra högskoleprovet på än i Västerås liksom. Man har ju bara en timmes lunch, gäller att veta vart man ska smörja kråset. Kommer du ihåg när du åt tårta typ riktigt ofta och refererade till din magsäck som "Tårtkistan"? Du vet att jag saknar tiderna i den rullande fotöljen. Sincerely yours/K

2008-09-16 @ 00:55:11
Postat av: L8

HAHAHA jag har aldrig någonsin använt ordet MAGKISTA?! ditt lilla cp? love you anyway

2008-09-16 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0