mongolid på rymmen

eftersom att det är premiärdag för min dagens coopan så bjussar jag på en till. bara för att jag vet att ni vill höra den. eller alex vill.

dagens andra coopanräddning:
kund: (man 45+) -hej, ursäkta du har inte sett en liten mogolid kille springa runt här inne? he he he
jag: hmm.... nej det tror jag inte. (inom mig: HAHA det beror på hur du definierar mongolid?)
kund: han är ungefär såhär lång (pekar nedanför bröstet)
jag: nej tyvärr..
kund: okej, jo det är så att han är på rymmen nämligen.
jag: jaså, ojdå, men du kan ju höra med hon som sitter i kassan också. (pekar på kim)

ville ju inte att kimpa limpa skulle missa detta liksom. förövrigt borde det vara förbjudet att bruka ordet "mongolid" i seriösa sammanhang.

Kommentarer
Postat av: K

HAHAHA aa för "efterbliven" är en så mycket bättre synonym!

2008-09-30 @ 23:17:37
Postat av: L8

HAHAHAHA kom på mig själv hur dumt det lät..... hahaha orka mig

2008-10-01 @ 12:17:54
URL: http://litelottasandahl.blogg.se/
Postat av: TantFia

Lotta. Du är så rolig. Du kanske borde testa en ståupp-karriär.

2008-10-03 @ 10:15:33
Postat av: L8

haha! du skulle vara den enda i min publik, men det är väl inte fy skam med TantFia in das publik? det är ju ganska respekt ändå!! :)

2008-10-05 @ 23:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0