"Med denna produkt kommer allting stämma......"

Jag kom att tänka på en sak. Det fick mig att le. Och skratta. Haha, självaste Shoppis (denna unika produkt som ni förhoppningsvis hört talas om? den där otroligt smarta grejen som absolut ingen orkar använda. Men tanken var fan god!) var orsaken. Jag kom att tänka på när jag och Bella skulle pratade i radio. Hahaha vilket skämt. När de frågade något i stil med "hur kom ni på idén?". Det var tyst några sekunder för länge. Jag tackar Bella för att hon till slut var den som svarade något klurigt för att slingra sig från frågan. Det hela slutade dock ändå med att vi satt i klistret. Vi var tvungna att erkänna. Hur mycket vi än önskade var det inte vi som uppfann den där manicken. Det var ett jobbigt ögonblick. Det var svårt för våra vänner i bakgrunden att hålla sig också, vilket inte gjorde det lättare för mig och Bellis... haha, men ingen normal människa lyssnade ändå. Lite bra. Mest synd att skidfan försvann. Det hade varit roligt att lyssna på den nu. "Är det ungefär vad ni brukar göra på helgerna?". Päron till intevjuare. Men vi var i radio! Haha förlåt till icke ex-medlemmar i Memento som inte hänger med. Jag var tvungen!

Glömmer heller aldrig hissresan med Mallis och allas vår Shoppis-man. Hahaha. Det var då vi fick reda på sanningen bakom varför alla hästar inte riktigt var hemma! Och när samma man gjorde så ingen vågade komma till vår monter. HAHA och ville föreviga "ett kundsamtal med sin videokamera" genom att iscensätta det hela... Fyfan vad sjukt.....kul.

Men Shoppis, den sitter tammefan fortfarande på min kyl. Röd och fin är den. Ska ta med mig den i graven.


Memento UF. Lite bättttre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0