du är inte så bra

Jag har lite ångest. Lagfesten igår gav mig massa "sista natten med gänget-känslor". Det får inte vara sista natten. Nissen inom mig har programmerat in det och det går absolut inte att ställa om, eller tänka minsta positivt. Bara att acceptera. Det var i alla fall sjukt kul att få ha en "sista natt" (även om det absolut inte var en sista, nonono). Skönt att slippa plurre faktiskt. Borde dra ihop ett soft gäng lite oftare sådär. Det blir ju bäst så. Skippa utfyllnaden.   

Mina ögon stängs, men orkar inte sova. Linsfan måste ut först. Hellre död än lins, fan. Fast rätt smarta ändå, vid närmare eftertanke..

Idag blev det jobb och film. Efter att ha klarat mig igenom en mördarkväll på coopan mötte jag upp pimpen och klurran för att dra en movienight. Även Lina joinade. Hade varit soft med en glad film. Blev dock motsatsen, flyga drake. Rekommenderar den om man inte vill bli glad och om man inte är känslig. Inget som passa mig med andra ord, men kanske gick jag framåt som människa. Lärde mig faktiskt hur det går till att bli stenad och lite geografi....... (onödigt att dra upp det sistanämnda exemplet). Synd att man inte blev smart! Måste vara skönt för alla smarta att sådana som jag finns ändå, tråkigt att inte kunna briljera liksom. I mitt nästa liv är det fan min tur att få känna på ett liv som briljerare. Looking forward.


Kommentarer
Postat av: linis

Åh Lotta du är så mysig när du inte hänger med. Ikväll tog dock klara hem priset: Vadå ska han skjuta det lilla barnet? Jaha sätta på... Jag ska gråta lite nu för kvinnan som blev stenad.. Fan att jag missa slutet hörru

2008-10-19 @ 04:07:51
URL: http://lgranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0