Något att klura på en måndag

Hade min andra tyskalektion på den nya kursen idag. Jag var först. Skrämmande. Får alltid "något-som-inte-stämmer-känslan". Sedan kom i alla fall läraren. Han som jag var rädd för. Fortfarande ingen annan till synes. Vi fick ha lektion själva. Lektionen ska vara i 90 minuter. Jag vågade inte kolla på klockan, lite oförskämt kändes det som. Men efter ett tag sa min känsla att vi varit där rätt länge. Men "han borde väl säga till", tänkte jag. När vi sedan rundade av visade klockan att vi varit där i 135 minuter. Frågan är nu: Visste han det? Blev han lika förvånad som jag? Han kollade inte heller på klockan, vad jag såg.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0