femton dagar

Denna helg har inneburit jobb, jobb, jobb och kvalitetstid med götets bästa bror och hans girlie. Det var på tiden. När jag träffar dem blir jag dock alltid påmind om att jag inte vet mycket. De vet typ allt. Inte bara viktiga saker om politik och historia, utan ovärda saker också. Jag är sjukt imponerad. Förstår inte hur man tar sig dit. Haha, one day im one of you guys! Eller? Min bror har precis gått ut högskolan och har sedan flera år bytt stad. Vad gör jag om 5 år? Är jag klar med någonting överhuvudtaget? Vart fan bor jag? Haha, Stuck in Berlin, maybe.

I fredags var vi på bio, George Clooneys film- burn after reading, kanske? Den var dålig. Fast det tyckte bara jag. Jag klarar inte av filmer där allt går fel och inget rätt. Blir så irriterad! Tyckte den var allmänt omogen och jobbig, fast jag var den omognaste i sällskapet, så jaa.. omogen kanske var fel ordval. Jaja, se den så jag får veta om jag är den enda som blev skitarg på den. Igår hade antis, carro och jag tacokväll. De drack rödvin. Inte jag. Fan. jag orkar inte pina i mig saker för att jag en dag kanske kommer gilla det. Fast det gjorde jag iofs med oliver hela gymnasiet. Men det är en annan sak, i skolan hade man inget bättre för sig. Och woila, idag tycker jag nästan om det. Alltså kanske jag borde? Tveksamt. Måste nog supa mig full först, sedan dricka massa massa rödvin. Då kanske jag gillar det på riktigt när jag gjort så några gånger? SJUKT smart jag är!! Ska nog ta patent på denna idé.

Nu ska jag översätta en tysktextjävel till svenska. Har verkligen förstått hur sjukt svår svenskan är under denna kurs. Helt ologisk. Jag hatar verkligen ologiska saker.

KANINCHEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0