Hallo Freundins

Nu börjar det hända grejer här, jag har en sådan god nyhet till er allesammans! Jag har fått en första vän. Han är från TIBET! Coolers va? Haha, jag hade inte träffat någon därifrån förut, men han var rätt normal ändå, lite rulig, haha. När han från början berättade vad han kom ifrån sa han det lite luddigt.

Jag: Varifrån kommer du?
Tibetansk vän: Tebiiiet
Jag: Was?
Tibetansk vän: Tebiiiiiiet?
Jag: hmm.. okey...
Tibetansk vän: Weiss du nicht was Tebieeeeeet ist?
Jag: nein?
Tibetansk vän: Dalai Lama???
Jag: jahaaaaaa... he he.. he!

Haha, sånt som händer. Jag frågade förresten om han inte fryser här in Österriech. Då berättade han att det är lika kallt här som i Tibet. Eh, visste ni det? Tibet, man tror ju att det är Afrika-värme? Eller är det bara jag...? Sedan lärde jag mig också idag att huggormar inte hugger i vatten. Sedan har jag även lärt mig städa som en jevla städtant! Vad har ni lärt er idag? Jag saknar er! Och imorgon fyller susi år, då ska hon öppna mitt lilla kort. Hoppas inte du tjuvkikat? Då blir jag mucho besviken på dig :):):) Massa massa grattis på dig, du kommer få en underbar dag, det känner jag ända ner i tårna. Grattis till amanda också, som fyller idag!

Kommentarer
Postat av: LINA

Hm Tibet är ju typ bara berg I think. Du får hälsa han från mig jag ska dit och bo hos munkar!

2008-11-27 @ 22:11:31
Postat av: Hultan

Nej jag trodde också att det var APvarmt där? ofta inte? TIBET liksom!?!?

idag har jag lärt mig att stå 10 meter ifrån lastbilarna när de åker på en vägdär hastigheten ligger på 50 och uppåt. En dusch till skolan är inte det roligaste ska du/ni veta. Sen har jag lärt mig vad du har för blogg. Ska LÄTT lägga som "mina favoriter"

Det sista men inte de minsta -> jag har lärt mig av L8 sandahl att huggormar inte hugger i vatten. vad var det du gjorde i österrike nu igen? Jobbade du på ett zoo? SAKNAR DIG MED, mucho! (tog åt mig av ditt "saknar"-påstående, din tyskvensk-talande kvinna)

2008-11-27 @ 22:17:36
URL: http://hultan.webblogg.se/
Postat av: Hultan

Nej jag trodde också att det var APvarmt där? ofta inte? TIBET liksom!?!?

idag har jag lärt mig att stå 10 meter ifrån lastbilarna när de åker på en vägdär hastigheten ligger på 50 och uppåt. En dusch till skolan är inte det roligaste ska du/ni veta. Sen har jag lärt mig vad du har för blogg. Ska LÄTT lägga som "mina favoriter"

Det sista men inte de minsta -> jag har lärt mig av L8 sandahl att huggormar inte hugger i vatten. vad var det du gjorde i österrike nu igen? Jobbade du på ett zoo? SAKNAR DIG MED, mucho! (tog åt mig av ditt "saknar"-påstående, din tyskvensk-talande kvinna)

2008-11-27 @ 22:18:45
URL: http://hultan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0