99 barre

Morfar fyller 80 idag. Igår fyllde Klurris 19. 99 år har de levt tillsammans. Eller nej, inte tillsammans.. haha, men sammanlagt. Stort ju! Grattis till er båda. Eller? "Grattis du överlevde ytterligare ett år?". Men om man inte vill bli äldre då, inte vill man höra grattis då? Äh. Acceptera Lotta. 

 Jag kom på mig själv idag tänkandes i lite onormala banor. Jag var hos familjeläkaren. Jag kom på mig själv gilla vara där medan jag hade önsketänkande om att jag var mer sjuk. Nu är jag inte ens lite sjuk. Det har jag aldrig varit. Eller kanske när jag hade kikhosta då jag var typ 5 bast. Men jag ville verkligen ha något jättestort fel så att han fick sitta där och riktigt klura ut något bra botemedel. Och tycka synd om mig. Alltid när jag kommit dit har det varit småskavanker. De är ju jättetrist. Vill slå på stort någon gång. Dock får det inte inkludera att jag inte kan vara ute bland folk, vara opigg, inte kunna träna eller... något annat negativt. Det kan bli svårt. Men jag får klura ut något! Jag ber om ursäkt till alla som blir arga nu, som varit där nere i det sjuka träsket och inte velat något hellre än att bli pigg som en mört igen. Men jag berättar bara om mina sjuka (he he) tankar. Det är något som inte stämmer. Förresten, borde inte doktorer bli sjuka lättare, som träffar så många sjuka patienter? Hur gör de för att inte smittas? Eller är jag jättedum som vanligt nu?

Kommentarer
Postat av: linis

dom blir ju vana och resistanta mot vissa enka sjukdomar. En arbetsskada liksom fast bra.

2008-11-05 @ 18:48:29
Postat av: A

du skulle ju kunna få en mus-arm som alltid krånglade hos läkaren men inte annars liksom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-05 @ 20:46:46
Postat av: Lorrrrrrra

du är så jävla smart ju!

2008-11-05 @ 22:19:38
Postat av: Laila

Eller så kan du bara prata öppet om dina tankar...

:)

2008-11-06 @ 16:01:46
Postat av: L

"Laila"- det var det jag just gjorde! kram påre!

2008-11-06 @ 22:49:41
Postat av: Hultan

Du lider ju av ett jättestort problem lorra.DINA SJUKA IDÈER/TANKAR!! Läkarn kommer få sitta sjuuukt länge och KLURA ut vad det är för fel på dig. Och du kan ju ändå träna, träffa vänner osv, så länge de vill träffa dig dvs... =D

2008-11-29 @ 09:49:51
URL: http://hultan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0