sanna mina ord

jag ska aldrig mer ta en koffeintablett.

äntlich är naturkunskapsprovet avklarat. imorgon väntar ett nytt prov. det nästsista. åh tack gode gud! internationell ekonomi. fan jag vill så gern få bra på det här. tror jag ligger rätt bra till i kursen. tror, var det rätta ordet, ja... sivan suger på att rätta så man vet inte vad man fått på nåt knappt. har inte kollat igenom det än och jag är dödens död. köttade nk inatt och imorse. ni vet när man somnar mitt i natten och går upp i ottan för att plugga till ett prov.. det brukar ju funka 1 gång. men sen är man världstrött och måste ta igen sig. om man inte hinner då? jag har en plan: sova 45 min. vakna till på 15 min. då borde jag vara hyffsat pigg. om allt går som det ska. dom här förbannade koffisarna sätter käppar i hjulet för jag är snurrig och på provet mådde jag jätte-knepigt.

nu är det nära. måste börja förbereda mig......


jag funderar på att skriva ett brev till mig själv som jag ska öppna om 10-20 år. det vore ju jättesoft om man kunde hålla rätt på brevet och samtidigt hålla sig från att inte öppna. jag skriver nog det imorgon.

nej... nu ska jag sova. morsis är i malmö (eller någon annan stad )så jag slipper städa när jag vaknar också. pjuuh. och farsan baloo kommer sent. YES. lyckodag. puss.

Kommentarer
Postat av: a

det funkar aldrig men jag gör så varenda gång. haha jag vill gå på en kurs. vill du gå på en kurs? vi kan gå på humaniora

2008-05-14 @ 16:13:33
Postat av: Ems

detdär med brevet är ju assoft, det är som med "crossroadslådan" vi grävde ner förut...men de byggde ju ett hus ovanpå den... vi skulle ju ha grävt upp den nu..hade vart intressant..
Vad ska du skriva i brevet förresten?

2008-05-14 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0