nej, ibland blir jag bara för bitter! /en bitter norrlänning

varför blev just jag så osmart? jag var dödstrött och somnade istället för att plugga. vaknar av att amanda skriver "fan funkar dom där koffeintabletterna eller? skulle behöva en nu!". haha damn. varför i hela friden sover jag när jag har koffisar??

har precis dragit i mig en och väntar på effekt. hittills: ingen. haha läste dock en rolig grej som gjorde mig lite piggare. en norrlands brutta skickade denna kommentar till en blogg:
"Sen finns det ju vi som bor uppe i Umeå och inte har en H&M trend butik så långt ögat kan nå! :( Många specialkollektioner kommer inte ens hit upp! som dom snygga Art by H&M t-shirtsen! Dom kom inte upp hit alls, för dom tror inte att de kommer att sälja! Nej, ibland blir jag bara för bitter!"

ha ha ha finns det något roligare än bittra norrlänningar? haha. det var kul.


dags att ta sig i kragen och plugga till det nästnästsista provet på länge nu. jag återkommer med resultatet av koffisen förresten. jag, som aldrig druckit kaffe, ligger väl inte i någon farozon eller så? hm. det lär ju visa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0