JAJEMAN

VINST MED 5-0 MOT MUNKTORP!!!! FY SATE VAD SKÖNT!! så grymt grymt BRA!

det började bra redan från start. samling 17.00 och jag med min braiga planering fick lite dåligt samvete när jag insåg att jag var 7 min sen..... jag möttes av alla 3 tränare som stog ute och typ letade efter något. haha vad gör ni? frågade jag. fick då reda på att det var samling halv 5, inte 5. HIHI sånt som händer när farsan och morsan drar sin kos! fan halv 5 låg jag hemma och smälte maten. skärpning lorra.

haha förresten jag har ett uttryck på hjärnan precis hela tiden. det är så fult, så jag blir jätteirriterad. fast nu glömde jag det. såklart. haha, jag återkommer!

DÅ KÖR VI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0