HENRIK LARSSON

lasse lagerbäck meddelande precis EM-truppen. pladder i flera år innan han slutligen rabblade upp laget. siste man ut: NR 17 HENKE LARSSON!

så sjuuuuuukt underbart att jag får lust att boka av hela magaluf resan. vi missar flera matcher ju. det suger. jag vet inte om det är henke eller koffisarna, men jag får lust att springa ut och volta och klättra träd!!

haha det här gjorde verkligen sommaren för min far. henke i hans hjärta. lagerbäck kom med beskedet för 2 timmars sedan, men han steppar fortfarnade på text-TV och läser alla artiklar som strömmar in om henke-mannen, samtidigt som han som vanligt pratar och diskuterar med sig själv "jahaaadu... ojojoj vilken bomb alltså!!!"  "undra hur det blir om de går till slutspel......om han blir vald till straffskytt då??! HMMMM" och "nu blir rosenberg bänkad då........" .  han är ju för skön!  dock inte lika skön som mästaren Henrik Larsson. största förebilden inom fotbollssverige. kolla bara: http://www.youtube.com/watch?v=9NBWudkx0Ug

http://www.youtube.com/watch?v=esZtYCy_40w&feature=related
haha jag sitter här och storbölar. det här är så vackert! satans jävla geni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0