grillade ormar

kommer ni ihåg att jag tidigare hade en bild på kallelsen från styrelsen angående "rabattrensning"?
idag var det dags. jag hade helt glömt det. inte för att jag hade tänkt vara med men..
haha mutti är så jevla skön. imorse:
"jag kommer hem senare idag..."
jag: "vadårå?"
mama: "ne jag vill inte rensa rabatter".

hahaha skönis. nu fick jag henne att låta som värsta överklassbruttan. men det roliga är att jag alltid sett henne som en vildmarkskrigare som skulle kunna äta bark och bo i en koja om så behövdes. jag har alltid varit the chicken av oss. men jag jobbar på´t.

jag kan inte sluta vara irriterad på både en viss lärare och skolbetygen. alltså om det inte är ändrat om 2 år flyttar jag och kommer aldrig mer tillbaka för som det är nu är det skandal. som en sann sandahl klarar jag inte av en skandal (he he he). om jag satte betyg skulle jag väga in vilja också.


\tomtato

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0