GENETIK OCH GENTEKNIK- FÖR EN BÄTTRE VÄRLD

det känns som att precis exakt hela sveriges befolkning pressar i solen denna helg. eller i alla fall hela vässis. i alla fall alla som ska ta studenten. för då skulle det ju inte sitta alltför fel att vara brun. därför känns det extra skit att just jag måste sitta inne och plugga. för i solen kan jag inte ens koncentrera mig på att sola. vet att jag inte får någonting gjort, så no idea. jevla shiet. jag sov 10,5 timmar inatt men när jag sitter och läser om genteknik och fattar nada får jag för mig att jag ligger efter i sömn. eftersom min mun öppnas och stängs hela tiden. blääääääää. det är så sjukt ointressant att jag hellre skulle virka en matta! eller äta kogödsel i 2 timmar. mmm det skulle vara soft.

igår kväll drog jag och grymma klaris en ganska så god tacos. sedan kom emmsi och vi kollade på en film som jag glömt vad den hette. den med ben stiller och en svensk brud? den var inte så bra. jag sov bort 30 minuter i mitten av den, men missade inte ett jota. men det var mucho nice att få träffa emma och klara. sanna varelser det dära! verkligen sånna som man kan lita på till 100% som aldrig aldrig någonsin skulle kunna vara dumma. man vet var man har dom. sådana typer ska man hålla riktigt jevla hårt i! så jag hoppas att jag fortfarande håller kontakten med er efter studenten, då det riktiga livet börjar..... shittans, på riktigt verkligen! jaja. back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0