crema di mascapone

sjukt soft dag!! jag brukar vara dålig på att vara vid medvetandet i skolan när jag endast sovit ett fåtal timmar, men idag klarade jag av det. och jag gjorde det i nästan enbart vaket tillstånd. trots att vi hade ett segt hål på flera millenium. idag kände jag att det ska bli skönt att slippa sitta 176 pers och trängas i ett syrefattigtkontor på 2 kvadrat, men jag vet ändå att jag någon dag kommer att sakna det! syre or not- kul har vi haft.

hursomhelst. det som var bäst med idag var dansträningen med klassen. det var på tiden! måste lyfta kära carl och robin som varit hur grymma som helst. love you guys. nu är vi på god väg! och svin-skönt att vi inte har pressen på oss att vi måste vinna längre. förut trodde vi att vi skulle springa ut sist. men nepp, vi springer ut 4a = perfekt. 12.06, be there!!!! det gör alltså inget om vi inte råkar ta hem hela utklädnadsshowen. men det gör inget om vi vinner heller.

på andra plats av grymligheter idag var att komma hem och slippa öppna bokjevlarna. chillade ruset av mig innan jag trampade ner till apalby för att lira lite fussball. det var mycket nice. fotboll är livet.

godnatt då!

Kommentarer
Postat av: mandi gomman jao

duu.. apropå att du var trött igår, hur blev nighten med Hocki? vem somnade först? Du hann ordna med grädde och ljus vid sängen va?!

PUSS

2008-05-16 @ 08:57:27
URL: http://amanda-n.blogspot.com
Postat av: LINAAAA

Vi kommer vinna. lätt som ett litet plätt!

2008-05-16 @ 10:34:43
URL: http://lranlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0