hakan

amanda verkar ha det jättesoft i spanien. hennes barn verkar ruliga. jag vill också spela tv-spel med spanska kiddddos!
emmsi&kimpa verkar inte ha det alltför dåligt in the US heller. vad gör jag kvar i vässis?!

jo, jag är hemma i tryggheten och tråkar. skulle dock inte vilja lämna varken mitt kära västerås ik eller EM. sjukt taggad inför fussballen ikväll. men jag fick just lite panic. jag måste börja planera  tror jag. vad jag ska ta mig till. i höst och lite till. jag mår inte riktigt bra av denna stillhet i hjärtat. jag vill till usa. men vad ska jag göra där? au pair? plugga? det finns ju inte så lite ställen att välja på heller. jag vill lära mig tyska flytande också. ja, fast det är ett fult språk. det gör inget. fast spanska och italienska vill jag också lära mig. men först och främst engelska kanske. haha nu blev detta lite väl trist-talk.


igår träffade jag hanna jansson. det var på tiden! ällie och klurra deltog även i festligheterna, fast de räknas inte lika mycket. inte igår i alla fall. muaha. alex glömde sin ipod hos moi. (jag såg det men sa inget) hahaha jag älskar när hon göreeee. fast hon har sänkt sig lite. så bli inte för mallig nu lilla kattskrälle.

vad ska jag göra nu då? läsa kissies blogg kanske. hon är ju för söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0