chijla

TJOLA!

i fredags var det tänkt att vi skulle dra en soft förfest hos sossla di possla och sedan vandra vidare för utgång. det var ju faktiskt länge sen. men det blev ändrade planer. calle frågade om jag ville dra med mig några friends till hans hus för att joina festen han hade med sin brur. krogen kan man gå på varje fredag. hemmafester som lockar dyker inte upp lika ofta. så vi åkte till calle. men det blev bara jag, emma, alex och koola klurra. resten av packet drog till krogen. fast kimpa och johanna joinade oss senare. det var nice att träffa flera från klassen. man vet ju aldrig när man träffar dom igen. sjukt knäpp känsla. från varje dag till.. aldrig?

roligast den kvällen var nog ändå taxiresan hem. eller rättare sagt: taxichaffisen. inte vilken taxichaffis som helst! haha mitt sms till mina 3 vänner i baksätet - "säg inte mitt namn under denna resa. på riktigt."

självklart gjorde dock både alex och klara det. trodde man kunde lita på er? men icke. bara att leta nya vänner.


jag vill bara till götet. älskade jävla götet. snart kommer jag på heltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0