en talande turk

jag har hittat en ny favoritblogg. soran heter han. finns det något roligare än muslimsläkter och muslimpappor? tveksamt. jag, klara och kim var på någon komiker för länge sedan, impulsgrej då vi fick gratistickets. men jag kan inte glömma det. jag vet inte om jag någonsin skrattat så mycket. jag skulle verkligen velat träffat hans islam-pappa. pappan som för allt i världen inte kunde förstå varför hans son var vegetarian. "det finns gräs i trädgården min son". hahahaha. med den där rösten. denna soran berättar om hans mamma och pappa som även de är muslimer och om hur de firar en låtsas-födelsedag. för de har egentligen ingen aning om varken vilket år eller vilken dag de föddes. soran verkar inte vara en tuff dryg turk. ingen turk som slåss. han är en turk som kan tala för sig. en talande turk som är rolig. bingo.

Kommentarer
Postat av: din vän duvet

är han från turkiet då?

2008-07-04 @ 12:42:04
Postat av: L8

men ja, turk sa jag!

2008-07-04 @ 15:38:53
URL: http://litelottasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0