vi göre igen

hola kamrater!

jag lever jättesofta dagar nuförtiden. hela veckan har jag sovit till 1 och softat hemma eller chillat på stan och sedan jobbat 17-22. passar mig perfekt. sena nätter och långa sovmorgnar ger mig känslan av sommarlov. jag vägrar släppa denna känsla. vägrar inse att sommarloven är förbi. än är jag inte det minsta rastlös. njuter i fulla drag vill jag lova.

idag drog jag en lunch i staden med 5 vänner. köttfärspaj. hyffsat god har jag fö mig. jag och morsis hämtade ut mina studentbilder på eggeborns också. jag är inte alls nöjd. mina ögon är inte med på något sätt. när jag och morsis första gången kom för att kolla på bilderna med fotografen hade jag brills på mig och det första han sa var
-nu föll det ner en pollett för mig.
vi- vadå?
han- du skulle haft brillorna på sig.

in my ass att jag skulle haft. mor och han tvingade mig att boka in en ny tid, för han ville "så gärna" ta några nya med brills. jag orkade inte säga emot, bokade in och ringde och bokade av några dagar senare. idag när vi kom igen sa han "hej svikare". haha. han verkar lite konstig. sedan började han igen
-du har fortfarande chansen.
jag- du måste verkligen blivit missnöjd med bilderna
han- njae, jag kände bara att fanns mer potential.
morsis- hon vägrar med brillorna
jag- min klänning är smutsig (amanda, din röda dricka gick inte bort i kemtvätten :( )
han- jag hade bara tänkt att exprimentera lite. tänkte gå upp på taket här och ta lite bilder. det blir coolt.
jag- hahahaha (hellre döden)

det var kul. nu har vi alla fall tackbilder med ram och shit. antar att det är obligatorisk. måste dock öva på att skriva lotta 98978989 gånger. min handstil har inte utvecklats sedan 3an.

Kommentarer
Postat av: suzi

HAHAHAH är det enda jag säger

2008-07-10 @ 22:40:11
Postat av: amanda

jävlar vad seriöst!

2008-07-13 @ 14:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0