nåväl

prick 2 veckor tills jag befinner mig i ungern. kom på idag att det nog är ganska varmt där? kommer få vattenskalle av o lira kula i hetttttta. men vore soft att få lite bränna utan att behöva sola. känns ap-trist att jag fortfarande inte kan träna. funderar på att strejka mot förkylningen och träna ändå snart. på måndag börjar de riktiga träningarna och då ska jag oavsett vad träna. men jag fruktar det passet som aldrig förr. reijo pajunen är känd i hela vässis för sina pass. de brukar vara fruktansvärda, fast man har legat i hårdträning. någon som vågar sig på en tippning hur ett sådant kan vara utan att ha legat i hårdträning. utan att ha tränat alls, för att vara exakt? hmm. 1 + 1 = 2.  jiha puss på det!

idag var jag uppe med tuppen. jag hatar att vara uppe med tuppen. skulle till läkaren. sedan fick jag vänta tills apoteket öppnade med pensionärerna. när jag blir pensionär ska jag aldrig stå utanför apoteket och vänta på att det ska öppna punkt!

nu ska jag dra på mig rödskjortan och glida till coopan. ikväll ska jag träffa hanna och soffan! säkert 2 år sedan vi slog ihop våra stjärtar och umgicks? det ska bli sweinemysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0