allan

imorgon är det slut på friden. k. persson och r.sandahl intar bostaden igen. men det var kul så länge det varade. sjukt gärna vill jag flytta nu nu nu. men frågan är om man skulle tycka att det var sådär underbart egentligen. kanske skulle man ligga och hacka tänder när mörkret fallit. eller kanske skulle jag göra det. prrecis som i lotta på bråkmakargatan, som alltid varit min förebild (klippte sönder mitt fula nattlinne för att vara lika kool som henne). hon flyttar ju till tant berg på vinden. och råtrivs. får mat upphissat genom fönstret, hur soft vore inte det? pannkakor och allt. men när det är sovdags är det inte lika kul längre. jag förstår henne. det värsta som finns är när staden dör.

imöra ska jag jobba 15-20 och sedan kötta hem för att jalla till bellas inflyttningsfest. ska bli sjukt nice att få se hennes nya lya! kommer troligtvis inte vilja skaffa eget place mindre efter att ha varit där. män män!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0