sånt händer

fotboll imorse, kötta sedan till bellevue för dusch och kötta till skolan för att visa upp företaget på öppet hus. ganska så väldigt förgäves. fast ändå inte. inte många kottar till synes, 95% lärare. men jag hade på nåt sätt jävligt kul ändå, mina kollegor är ju för sköna. de livade upp stämningen rejält!

buss hem. sen hände nåt konstigt. jag hamna i en djup svacka jag inte vet hur jag ska ta mig ur. som att nån sög ur mig allt bra runt om mig. eller mina ögonen ser inte det braiga längre. det värsta är att lägga-sig-under-täcket-och-blunda-metoden inte funkar. fan.


image11
seriösa företagare!


Kommentarer
Postat av: mandisch

hahahaha så jävla seriösa fy fan hur vi ser ut.. begravning fan!

2008-01-13 @ 18:41:32
Postat av: Lottis

skoja inte!! hahaha vi är söta också ;)

2008-01-13 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0