när ínte ens nästan räcker till. men man vet aldrig vad som händer. kanske imorgon?

idag blev jag riktigt lycklig. jag fick höra att en annan del av köping ska börja igen. på söndagar 20.30 vet jag en lorra sandal som är bänkad framför tv:n. jag och alla mammor och pappor. det blir mysigt. mitt i all lyckorus började jag tänka på varför jag har så knäpp smak på program. bonde söker fru och en annan del av köping är de bästa. desperata husfruar och greys någonting har jag aldrig någonsin sett. kanske skulle jag tycka de var bra, men de har aldrig lockat mig riktigt. de känns overkliga. precis som när jag var liten och alla i min ålder glodde tecknat. jag hatade det. var så overkligt tyckte jag. stackars vater fick jaga runt över hela staden när jag va sjuk för att hitta icke tecknade filmer jag inte sett än. jag väljer att dra denna slutsats utifrån min personliga synvinkel: jag är väldigt jordnära. eller så har jag alltid varit otroligt mogen för min ålder. välj själv.

Kommentarer
Postat av: joumi

haha u rock my woorld

2008-02-03 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0