en vanlig trött fredag

det här har jag verkligen funderat på länge. HUR orkar alla vara insatt i facebook? alla klubbar man är med i, alla vänner man blir vän med, alla icke-vänner man blir vän med och alla jävla test, quiz och allt vad det heter. nu talar jag för mig själv: svintrist är det. och jag känner mig lite som en pensionär för det är ju typ jätteavancerat? 
men så knäpp som jag är har jag inte energi nog att ta bort kontot. vet inte ens hur man gör. men varje dag får jag tokryck på alla jävla mejl som kommer därifrån. varför i hela fridens namn skickar de ut ett mejl för att nån skrivit till en? och 95% av allt som skrivs är ju fucking massutskick till alla på ens vännerlista. 


när jag är tillräckligt strong för att fatta egna beslut ska jag ta bort det där engång för alla och njuta av en ren inkorg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0