bitter kan man vara sen... sen sen sen när ingen ser

efter föregående inlägg hann jag både gräva mig djupare ner i ett kolsvart hål och bli uppdragen av kanske världens bästa vänner. jag måste vara världens drygaste när jag velar. och igår tog jag nog alla priser. ändå... det ni gjorde.. det gör bara riktiga jävla vänner. massa kärlek till er, ni vet vilka ni är.

vi drog till sigurdsgatan och där va det väl inte största draget vi varit med om. var nog antagligen innan vi kom. dålig tajming. men vad gör det. vi hann dansa o skratta lite innan vi drog den obligatoriska nattvarden. sarah var så söt i sin fina uniform och sitt underbara leende så man kunde inte annat än skina upp! jag beundrar verkligen människor som du- som sprider så jävla mycket glädje! man ska hålla hårt i sådana vettni!!! de får en att må så sjukt bra ju. vid 3 somnade en hyffsat nöjd lorra in. nöjd för att hon lyckades överträffa sig själv och eventuellt några andra.

idaaag skulle jag pluggat. det blev inget av. och nu måste jag föna hårfan innan jag ska åka till jobbfan. men jag är inte bitter! :)



det finns hopp

Kommentarer
Postat av: sanna

cutieeee :)

2008-01-13 @ 16:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0