tjockt

helgen har som vanligt gått åt. barnpige-tiden är över för denna gång och det känns faktiskt lite tomt. våran annars alltför tysta lägenhet fick finbesök iform allt som hör barn till. bowling, hopprep, brottning och filmvisning i vardagsrummet var en skön omväxling från vardagen. det var rätt nice.  jag fick det ännu en gång bekräftat; jag är grym med barn. även om ingen tror mig, förutom mutti. henne kan jag då alltid lita på. men man blir ju rätt trött också. att vara någons idol alltså. det, så att säga, tar på krafterna.

får man brottas med sina barn som au pair? vad tråkigt annars.





bowlingbevis        

Kommentarer
Postat av: sanna

i belive youu

2008-02-03 @ 18:20:20
Postat av: lorrrrrraRA

haha tack!!!! :D

2008-02-03 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0