FRIDAY

tredje veckan vi slutar 10.50 på fredagar. helgen blir som en long weekend och det är så satans soft. jag drog en lunch på stan med morsis innan jag kilade hemåt. har t o m pluggat lite matte. det är inte var dag. jag är lite stolt.
antis och carro är på besök från gothenburg och det är skönt med lite annat folk i lägenheten. ´

snart måste jag jobba. det tynger inte riktigt 100% emot. bara 95. det kan vara lite skönt ibland. skulle nog ändå inte velat gå ut på slisky idag. inte så taggad som man måste vara. fast känner mig lite svikig mot soffis som skulle bjussa på käk, förfest och även bokat bord. men vafan natten är ung, snnnnnnart ska vi parta järnet tillsammans igen!!!  har saknat dig där ute i krogvimlet ska du veta. när det var sist, nyår för 2 år sedan? haha massa skärpning... men nemas problemas skulle jag tro :) 

jag blir rätt arg.
på dom som orkar klaga på dagiset som "förbjuder randiga och prickiga kläder". har ni bara ett stort ego eller? hur kan man inte känna medlidande för en person som får MIGRÄN pga kläder? det är ju bara sjukt. tänk att behöva begränsa sitt liv gällande typ... massa? bara pga kläder. någon sa "denna person borde söka nytt arbete". det är så lågt så jag vet inte vad. eller förresten- bra tips: kasnke borde personen i fråga söka arbete i en kolgruva. och flytta ut i skogen och bara beställa hämtmat. det vore väl det bästa för oss alla?
för att hjälpa andra med det lilla man kan är ju hemskt jobbigt.


hejoch hå på ett tag


Kommentarer
Postat av: joumjouuu

hahahahahah jävla rickar dom förstör ens liv..

2008-02-15 @ 19:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0