ödet lever

idag har det varit en bra dag. den började bra redan från start då nya hurtiga lorra drog en morgonprommis innan die frühstuck. sedan forsatte den i samma sköna anda då jag mötte upp jompa nere i city. det var länge sedan jag såg hennes fina face så det va mysigt. hittade även några softa saker, som ett grymt block till tyskakursen. kärlek vid första ögonkastet vare. vi stötte på emmsi och kimpa också, så jag fick även några sekunders kvalitetstid med dem. sedan rullade jag hemåt, med stopp på coopan för att inhandla några grejor. efter lite chilltid med farsis hemma väntade en efterlängtad fussballträning. den varade dock inte speciellt länge då blixt och åska fick oss att avbryta träningen. jag var nog minst rädd. har aldrig varit rädd för det, vettehutt varför. det är ju rätt farliga grejer. men sedan. pang. BLIXT. värsta blixten jag någonsin hört/skådat- mitt framför oss. jag var inte så jevla kaxig just då, där jag satt i ett fjuttigt avbytarbås. min tränare: "den där var HÄR". wups. men mer än så blev det icke.

efter träningen väntade ett sms som hade fått mig att hjula 100 gånger om, om jag hade kunnat hjula. nu fick jag istället ett lyckorus i hela kroppen. det dög också. kim skrev att håkan kommer till västerås 12/10. jag har alltså den bästa födelsedagen i världen att vänta. har velat sett honom hela sommaren. och nu är det i västerås också. jag tror på ödet. den 10/10, dvs samma helg ska jag även på özz, måns, soran och björn med alex, mutti och vati. whatta lovely helg. somfan. det behövde jag.

skulle precis dra en sleep. men pimpen frågade om jag ville dra en nattprommis. snäll som jag är ställer jag upp. så adios då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0