nu lägger du av jörgen

till alla er som spänt väntat på svaret: jörgen hade redan sålt dem. skönt. så jag slapp bestämma träff. fast jag kom i alla fall fram till att utanför bibblan hade varit bäst. allmänt bra träffpunkt, helt enkelt. bra att veta till en annan gång. eller kanske inte.

mina tankar går dock till den andra jörgen. han som var sveriges sista os-hopp. jag tycker verkligen synd om honom. med hela mitt hjärta. det var hans sista chans. man brukar alltid kunna tänka "det kommer fler chanser" om man missar något. för jörgen kommer ingen mer chans. resten av sitt liv kommer han få leva med den där jag-räckte-inte-till-känslan. det är sjukt sorgligt. jag hoppas du repar dig, jörgen.
 

ps. jag skrattar åt mig själv för rubrikvalet. ibland får jag ju verkligen till det. jörgen lägger av. hihi. det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0