back on track

jahåpp. jobb igen. inte så att jag längtat brallan av mig. men jag kommer väl in i det snart igen. det största som hände idag var väl ungefär att jag fick reda på att alla PLU till bageriet ändrats. helvetica. de som jag lyckats lära mig efter 2 år. börjar jag likna en kärring som är stuck in kassan på coop? nedå. ingen risk. jag gillar ju förändringar. justja. det var en kund som frågade om jag hade det bra i ungern också. whöt tänkte jag. han hade tydligen sett det på facebook. han måste då verkligen snokat för det finns bara bilder andra lagt ut.... sen kom det några ziggisar och snodde cigg. mjo. det var nog allt. eller en annan sak. men den går icke att berätta med hänsyn till coopan. haha.

imorn lirar vi vår första match sedan vi kom hem från ungern. ska bli riktigt soft att se hur vi står upp mot svenska lag nu. vi var ju för grymma där nere. kommer det hålla i sig? den som lever får se. looking forward. ska försöka ta mig i kragen och övningsköra först också.... fast det suger ju.

bjuder på några bilder från ungern i nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0