dom har gjort drömmar till aska och sot

sjuk dröm inatt. jag hade fött ett barn. hon va jävligt liten. typ som ett litet mcdonald´s gosedjur. jag skulle döpa henne till nova eller melissa. när jag vaknade trodde jag att jag hade ett barn på riktigt. haha blev lite besviken när så icke var fallet! det vore nice med en unge o busa med ibland. men det dåliga överväger definitivt det onda.

filosofihelevete! jag orkar inte. "susar det i träden, även när ingen hör?" inte alls mitt ämne. tillhör kategorin världslöst vetande. men nåt måste ju göra det också. precis som att nån måste vara fulast. tur att harry livar upp lektionerna.

det blir mer o mer tydligt för var dag som går i mitt liv. jag har väldigt svårt för vissa människor. sjukt svårt att acceptera vissa beteenden. speciellt de som inte krigar och ger upp, lämnar över ansvaret på andra för att de är för fega själva. att se ett sådant beteende gör en själv starkare tror jag. eller åtminstone nåt att kämpa för. kämpa för att aldrig bli så. men det är inte bara sådana personer, finns tusen andra beteenden som jag verkligen hatar. de som skriker och blir arga för ingenting. de som ljuger och är själviska. skulle aldrig aldrig kunna ha en person med något av de här beteenden i sig som något mer än en ytlig vän. thank god att konkurrensen är hårdare än så..

tjuerå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0