så nära att inte ens din närhet går före

borde göra så mycket annat än sitta här och skriva några meningslösa rader. men jag gillar att trotsa allt som jag borde göra. det blir ju så mycket roligare då. fast jag har inte så himla kul ändå. konstigt.
skoldagen var faktiskt riktigt fin. full med massa kärlek. mina tjajjor är söta och de hade gjort en fint jobb med företaget medan jag var borta. massa nice. katastrofen kanske kan sluta i något fint till slut. det finns hopp.
mmmmmmm sen ringde jag plurran idag och fick ett J A! helt otroligt cpglad blev jag. men sedan blev jag otaggad igen, för att bli happy igen, för att bläa igen. fuck så det svänger denna dag. murri kom hem med sushi. då blev jag glad. jag har väntat att klockan ska bli 20 för att börja plugga till filosofiprovet, men då börjar bonde söker fru fick jag nyss höra. det sistnämnda går före min dödafarmor (om hon hade varit död..)

blablabla imorn får jag finbesök från huvudstaden. lilla storebror och hans tjej. nice med tårta.

fan detta blev mitt mest ostrukturerade inlägg so far. njae gillar inte dagens jag även om jag gillar dagen idag. hur har din dag varit idag? hoppas du haft en bra dag är du gillat ditt jag idag!!!!! verkligen.

Kommentarer
Postat av: sanna

vadåå? får du gå på pluto på fredag:D? vip or whät? ihh :) kul isåfall lorrra

2007-10-10 @ 21:10:44
Postat av: lorra

haha jajamensan ;)

2007-10-10 @ 23:25:25
Postat av: mandiiiiih

Ha så kul imorgon alla som ska ut! och helst du som fyller år jao!! Tänk inte ett dugg på mig som sitter hemma och kollar på idol elle nåt:) har ju iaf min chris ;) PUSSS

2007-10-11 @ 09:39:46
Postat av: lorra

haha i will think about u! vet vad du går igenom du veeet :) sakna ddig idag!

2007-10-11 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0