en myra från rymden

tjahapp. då har man hunnit fylla 18. 18 jävla barre. inne på 4e dagen jag blitt firad och det sista sällskapet har precis rört sig hemåt. saknar det redan. inte så pjåkigt att få fylla år. speciellt inte 18. i fredags gjorde jag min krogdebut- helt klart en kväll att minnas:) igår mös jag med de bästa tajjjhororna i västerås. jag har lyckats jävligt bra när jag valt ut er, måste jag säga. tack o bock till mig för det så att säga. och imorgon börjar vardagen ta fart igen. blä säger jag bara. levt i min egna bubbla dessa dagar. jävligt soft har det varit. MEN- slut på det roliga, som det så fint heter. jo.. det va det det.

tack till alla som gjort MIN dag till flera underbara dagar. kärlek osv till er fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0