dududududuudududukandra

fan så arg jag är. vår bögpolett tycks bli för dyr. vafan ska vi då göra, vi som redan ligger efter? skaffa fram 5 sponsorer på fem röda. suresure. lätt marre. fuck a feting big duck. fick den sämsta nyheten som vi kunde få idag. finner inget annat ord än horslick. vi som precis tagit tag i arbetet, träffades seriöst innan skolan började imorse t o m. jag måste ha kort stubin, lätt att växla humör eller något sånt. plötsligt kändes inte ens en helg lockad. och absolut inte att ta sig till gymmet och g y m m a. bläääää. hade redan träningsvärk från igår och när jag cyklade hem orkade jag inte hålla händerna i styret, svagaarmar.com. när jag va utanför alex ringde jag henne, kom på den genialiska idén att om det någon som kan göra mig på bra humör nu i denna motvind är det självaste ällie. men nepp den svikaren svarade inte. vem fan är och klipper sig när en vän befinner sig i nöd? taskigt som fan!
inte blev det bättre med motviden och de få muskler som var i bruk började säcka ihop. ringde morrris och frågade vad vi skulle äta (kanske det kan pigga upp mig?) men nej, hur kunde jag ens tänka tanken? hon och papa ska tydligen på jonas gardell så jag får äta själv. TACK! fuck me som köpte biljetterna till dom......
åkte till coopan, köpte sushi och nu befinner jag mig här. sushin va inte god. i ren ilska blev det nog lite väl mycket wasabi. kuljul att jag har så mycket plugg att jag inte vet var jag ska börja också. som pricken över i:et. MYS!
men vafan ska jag göra ikväll? alla ska ut, spela match eller döööö. jag vill ingendera. det sistnämnda känns dock närmast verkligheten nu. och jävla valentina spelar rix fm musik som går mig på nerverna medan hon frågar vilken restaurang jag jobbar på. har jag någonsin sagt att jag jobbar på restaurang?? inte ens en dublinresa eller en 18-års dag kan för stunden göra mig glad. fuck vad allt suger. yes äntligen drog hon iaf.

hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Mando

asså lotta, detta är en skitdag/kväll. jag gör ingenting ikväll. vad gör du?

2007-10-05 @ 22:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0