du som söker hjälp- nu kan du sluta leta

woooooooie. fan så nervös jag blev. det kommer mer o mer också, sådär smygande och listigt. lyssnar på taggningsmusik blandat med meditationsmusik. jag behöver speeda upp mig, men blir lite väääl speeedig idag. haha, på filosofinlektionen var jag grymt trött, men nu plötsligt pigg som en mört fan. känner att jag behöver skriva av mig. det kanske hjälper mig att lugna ner mig lite.

igår var vi på saco-mässan i sthlm. mycket lyckad mässa tycker jag. det var intressant, fick verkligen en att tänka efter vem man är och vad man vill bli egentligen. fick mer motivation till att kriga nu sista sträckan, jag måste jag måste jag måste. räknade ut mina snittbetyg, blä inte alls nöjd. känns väldigt långt bort att plugga upp sina betyg efter gymnasiet också. men också väldigt B att plugga till typ civilekonom här i v-ås eller i linköping- när alla vet att den bästa utbildningen är i sthlm. men räcker man inte till så gör man ju bara inte det helt enkelt. bara att jag är så jävla trög och inte förstår att jag inte är tillräckligt smart! ser framför mig hur jag k-ö-t-t-a-r och äntligen kommer in på handels i sthlm, sen väl där... tja då är alla översmarta och plötsligt känner sig lilla lorra väldigt väldigt liten. och väldigt dålig. så då var allt plugg i princip i onödan, för det bär av till linköping ändå, hon klarar ju inte av den där utbildningen i sthlm! hur kunde hon någonsin få för sig något sådant? jiha, min framtid är säkrad- det gäller att tänka positivt :)

idag blir det då DM för hela slanten. något jag både sett fram emot och fruktat. 2 träningar med boll bakom mig....... hur hade jag tänkt? jag hoppas bara vårt nya vik syns. att vi efteråt kan känna "fan så bra vi va". gör vi det så kunde vi fan inte ha gjort mer och då var motståndet för jävla bra. resten av helgen blir rätt chill, inget jobb för engångsskull= hallelujah. blir jobb på ett annat sätt istället... massa plugg..... MVG+ på ett filosofiprov. jag vet ju att jag inte ens skulle klara det om jag krigade som en åsna och sket i att leva fram till fredag. men ändå vet jag också att jag kommer bli besviken när jag får tillbaka det och det visar något helt annat. jag är knäpppp. men undra hur mitt liv skulle vara utan alla dessa höga mål?
1 timme kvar till samling...... måste gå och ta tag i mina ritualer som ger mig tur!!!

önska mig lycka till, tackkkkkkk


Kommentarer
Postat av: mandiii

fuck u lotta, du är cpbra betyg!!!!!!!!!! hur räknar man ut snitt?

2007-11-23 @ 18:04:47
Postat av: lorra

haha nej jag är inte nöjd.. man plusar ihop alla betygspoäng (g=10, vg=15, mvg=20) och sen delar man på så många man plusade ihop:)

2007-11-23 @ 23:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0