den ena har styrkan och den andra har mod

och det där fina flytet försvann såklarre på 1 sek. det där jävla flytet. idag leverade vi vår första beställning på ICA Hacksta i alla fall. det gick rätt bra, men märks att vi är amatörer. haha men vi är grymma amatörer!

men jävla ola, dagarna man har lektion med dig blir totalförstörda. för du är så jävla dålig. aldrig varit med om en så dålig lärare förut i hela mitt liv- rätt sjukt, med tanke på alla gräsliga jag har i bakfickan. OLA: "hääänger ni med?" KLASSEN: "NEEEJ!" OLA: "okej då går vi vidare". riktigt tragisk faktiskt.

nu är jag så trött så mina ögon sprängs. förstår inte hur det inte kan räcka med 7 timmars sömn. jag vill vara alex, som inte kan sova längre. fasen så effektiv man skulle kunna vara. men icke.
 
jag kom på att jag är väldans glad för att anna hultgren finns. utan dig i fotbollen skulle allt vara så mycket tråkigare, du får mig att finna motivation till att kriga vidare. jag kommer alltid sakna VIK F-89, men den tiden kommer aldrig tillbaka. vi hade vårt och det var grymt, men nu måste vi gå vidare. det finns många osäkra kort i laget, men du är så jävla stabil och skön man kan vara. vi är nog väldigt lika, därför kan vi kriga tillsammans som aldrig förr. sånna som du vet man alltid vart man har, klart att man är på tusen olika humör från dag till dag. det är nåt annat som gör átt man inte vet var man har alla. kan dock inte sätta fingret på vad det är.


nu måste jag sova
bye
bye
bye

Kommentarer
Postat av: emelie

bra blogg! keep it up :D

2007-11-19 @ 12:44:06
URL: http://iemeliesskalle.blogg.se
Postat av: lorra

tack och bock för det!

2007-11-19 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0