fake

jorå

det jobbigaste med ett inlägg är en början? jag gillar mitten, när det flyter på o fingrarna springer fram på tangentbordet...

allmänt stressigt liv nuförtiden. lite väl stressigt? men ändå, typiskt mig, ägnar jag mig somvanligt åt högst onödiga saker när jag väl har tid. men det kanske inte är så onödigt, det där jag gör ändå.
man (jag) måste kanske göra dessa onödiga saker för att få allt annat att gå ihop. oftast får jag kötta för att hinna plugga, äta, sova, träna och jobba. meeeen jaag njuter i fulla drag också, rätt ofta fan! det goda överväger det onda. oftast.

fotboll rockar allt just nu, skulle jag bli erbjuden två veckor utomlands skulle jag ha svårt att tacka ja, för att missa das fussball. sån är jag, allt eller inget.. har tänkt på hur jobbigt det borde vara att inte ha någon hobby alls. jag lever för den runda bollen, det gröna gräset och lagkänslan på sommaren. det gör verkligen livet värt att leva. ett liv utan fotboll känns otänkbart för mig just nu. men de som aldrig varit sådär riktigt insatt i en hobby vet ju inget liv med det, så de sörjer väl inte allt för mycket. men jag tror dom missar jävlans massa lycka!
samtidigt kan det sänka en, en jävlans massa, när det går som allra sämst, vill jag bara gräva en stor fucking grop, hoppa ner o spendera resten av livet bland maskarna.

imorgon är en stor dag. jag och lina har kämpat med ett projektarbete i ett år snart. imorgon ska det redovisas i gradängsalen. vår kontaktperson kommer befinna sig där, till råga på allt. gulp, det fixar sig. men efteråt ska jag tammefan fira. aldrig förr har jag kämpat så hårt. justnu har jag svårt att tänka att jag lärt mig mycket, men jag hoppas den tiden kommer. det måste ha varit värt det? blod, svett, tårar. halleluljah.


fan! min fot somna. ett tips: försök aldrig knäcka tårna när er fot somnat (om ni tänkt testa det alltså). tårna fastnar i denna position då de är på väg att knäckas och det gör........ ONT! 


Kommentarer
Postat av: suuuuuuuuuusie

HAHA du är sickkkk :)
ps. lycka till med redovisningen tihi

2007-05-09 @ 12:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0