tänka sig

Lorra skandahl goes bloggare. rätt grymt. har varit taggad ett tag nu,
men igår bestämde jag mig- klart som fan jag ska ha en blogg!! är nog född till lite av en skrivare, en sån som behöver skriva av sig. en blogg kanske skulle göra mig gott? tja, det återstår att se..

sååå nu finns den, min alldeles egna blogg- jag känner mig genast några grader koolare.
vad nu denna kommer innehålla vet nog bara babaji. allt annat än "dagens outfit" är det enda jag är säker på.
haha stackars små söthuven som var dag lägger ut en bild på hur just dagens outfit ser ut.
fast om man tänker efter- det ju egentligen jääätteintressant! liksom vem vill inte veta var dessa personer har inhandlat sina sååå schyssta kläder och vad de kostade?
speciellt om man bildar en liten "dagensoutfit-grupp" på ett x antal pers som sedan inte gör något annat än kommenterar varandras "dagens outfit". det är högst oväsentligt vad vännerna egentligen har på sig, men vad gör man inte för att få så många snälla kommentarer tillbaka som möjligt?!
ju fler schyssta kommentarer man lyckas samla på sig- desto bättre är man ju! säger ju sig självt...
massa cred till er fan!

det här var rätt kul.. haha nej, nu ska jag gå och göra lite nytta!

Kommentarer
Postat av: suuuuuuuuuusie

hahahah,fett att du skaffat blogg då får jag läsa nånting roligt typ varje dag?, mihiiiiiiiiiiiiii, ser fram emot det :)

2007-03-21 @ 23:38:36
Postat av: lorra

haha sötis då! ganska ensam du är om det eftersom du är den enda som vet om den ;)

2007-03-26 @ 22:33:06
Postat av: sääännniie

fast nu tror jag lite fler vet om den också ;)

2007-07-11 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0