har du tänkt på din egen begravning

Aldrig förr har jag skrivit två blogginlägg såhär tätt in på varandra. Det kan bero på att min vän sossla berättade att besöka min blogg för att se om den uppdaterats var en av hennes morgonritauler. jag fick nog lite dåligt samvete därrrr buddy!

welll 27 juni och sommartider, men som vanligt i Sverige är vädret något helt annat än vad man förknippar med sommarväder. i början av sommaren, i april eller nåt va det ju stekhett, allt tänkte; wöööow it´s gonna be the best summer ever! men wöööow säger jag bara; fuck vad fel man kan ha! Fast nu kom jag på mig själv. Kan en sommar bara vara den bästa om vädret är stekhett? Det ska komma från mig, som nästintill hatar att ligga o pressa i solen. En till knepig grej; hur kan vi svenskar fortsätta att år efter år bli riktigt besvikna på vädret trots att vi vet att Sverige inte är ett land i Afrika med deras sommar-väder-förutsättningar? hmm, vi svenskar är knepiga.. eller.. kanske bara är jag!

igår var en dag i grymhetens tecken. Den började med lunch/bruch at cornetta med flera favorit girls, sedan tog jag och alex oss i kragen och bestämde oss för att genomföra en cykelutflykt! wei kunde inte sluta i annat än katastrof  (ni som känner oss- ni förstår) Vi trampade runt på både råby, vallby och erikslund. när vi nått erikslund va vi hyffsat slitna o bestämde oss för drive in? på donken- ja, med cyklar. vi möttes av en kille, yngre än oss själva. jag hör fortfarande rösten i huvudet (ta det inte personligt, grabben) "tjejer, det här är till för bilar, det är okej för den här gången, men gör inte om det! Kör försiktigt!" ha ha ha..... stackars liten...
resan gick riktigt bra älliehoe, trots några snesteg ;) vi trampade hemåt och köpte jordgubbar på vägen som vi åt med mjölk och kryddpeppar. något jag starkt kan rekommendera (nej det är inte som svartpeppar).
på kvällen tränade jag fussball och för första gången den här säsongen(?) blev jag riktigt jävla slut, hur skönt som helst! reijo&micke rockarrrrrr
efter das fussball var det hem, käka, duscha, fixa, jalla massa och hem till sossla och vidare till chillfest på blåsbo. det blev väl inte riktigt som vi tänkt oss- men ingen skugga faller över dem som va där!
Imorgon är det slut på friden, mama&papa kommer hem- men det ska bli skönt att slippa diska o städa, jag uppskatta dem mer när de är borta faktiskt:)

Kommentarer
Postat av: sänniiee

weeeei, nu blev jag glad haha :) fortsätt i den här stilen!

2007-06-27 @ 13:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0