det går bra nu

lorra fortsätter i samma anda. fortsätter att uppdatera, shit. rätt otroligt. jag satt och läste i några bloggar, man kan verkligen fastna. men det är kul, man blir inspirerad. bloggar är bra.
förra inlägget gjorde jag ett försök till att börja med stor bokstav i varje mening. men det blev tråkigt och gick för sakta. även om det  är grammtiskt rätt. jag kan leva med det felet, min blogg, my rules. jag gillar flytet.

jag suger verkligen på blogg.se. jag förstår ingenting om inställningar hit och dit. jag vet inte ens hur man fixar så att man länkar till sin egen blogg när någon trycker på ens namn. och det vore mycket roligare om jag hade en fin bakgrund. jag har faktiskt försökt hitta någon form av inställning, men jag tror jag gav mig ut på lite väl djupt vatten. fan.

idag mötte jag alex på stan och uträttade några ärenden, det gick smärtfritt- nästintill på räls. sjukt bra!
.....ändå tills vi åt bakad potatis på gränden. direkt efter mådde båda illa och allmänt konstigt. nu, 10 timmar senare mår jag fortfarande illa. aldrig mer bakad potatis. fy satan. jag som hade sett fram emot den.
sossla rådde mig att dricka te. därför gör jag det nu. vet inte om det hjälper. usch jag gillar verkligen inte te. men jag har bestämt mig för att lära mig. te är bra att tycka om, elle? oliver kämpade jag med varje dag i ett år, idag tycker jag det är helt okej. im so fucking proud! haha

morsis o farsis kom hem från dublin idag. saknat dom lite faktiskt ju. dom hade med sig cacharels noa perle body lotion(och lite annat smått o gott). jag ville ha parfymen, men den fanns tydligen icke. jag blev rätt glad ändåååå
nu är det dock slut på friden. "grannarna kan höra din musik" go back to dublinnnnn......

när jag väl skriver, skriver jag långt. det går av bara farten. nu måste jag dricka mitt te snabbare. det blir kallt och sossla har sagt att det blir äckligt då. då måste det ju vara så.
det är tråkigt när alla sommarjobbar tidigt på morgonen, inga kvällspartners. bad.. jag borde sova då och utnyttja detta för att komma upp tidig o ta vara på dagen. men.. jag är ju jag! fast jag är inne i en fas. en bra sådan. tror jag.
snart ska kimpa ringa från peace and love. jag ville inte alls åka förut, nu vill jag ju såklart dit. bra lorra, bra! orkar inte ens säga typiskt mig. aja, sprarar lite money anywayyyyyyy. jag borde bli ekonom. ibland.

nej nu ringde kimpa. äntligen. annars hade ni fått lässjukan eller något. jag är bra på att skriva långt. helst om ingenting.

tjing!

Kommentarer
Postat av: sannna

hahaha, woho lotta goes bloggare :) miiiii
jaa man fastnar i att läsa.. så nu förstår du vad jag menade när jag sa vad jag gör varje dag när jag sitter på datorn ;) pöööss

2007-06-29 @ 12:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0