människoklor, lite roviskt sådär

nu blev jag sådär stolt igen. jag har fått min vän alexandra att joina blogg.se. det känns ju bara för bra.
nästan som när hon gillade kryddpeppar på jordgubbar (bara nästan).

medan jag ändå är i alexandra-sannemalm-farten kan jag ju passa på att skriva att jag är mycket besviken på dig. you know why, onödigt att blotta detta för världen, men jag är redo att möda dig face to face med våra människoklor som vapen, men frågan är- är du? du har ju inte sett så pigg ut de senaste kamperna..

sedan mitt förra inlägg har jag hunnit ta mig igenom alldeles för många dagar ala sova-alldeldes-för-mycket-och-sedan-om-jag-orkat-pallra-mig-ur-sängen-dra-en-grill-eller-eventuellt-träna.
fan jag låter så tragisk när man läser det där. mennej lorra du är ju hur stenkool som helst, alla vill ju vara som du punkt. :)))))
det enda jag kan komma på att jag gjort är att jag sovit för mycket. jag lovar, jag är skitbra på att sova för mycket. helst jättemycket för mycket. jag måste ändra mig. men det är ju skönt.
alex tycker att jag är trött av mig. men jag lyssnar ju inte på henne. hon som inte ens kan sätta upp en hylla i sitt rum. så jevla meningslös (du skulle aldrig platsa i klubben jag sedan 5 år tillbaka tillhör "kvinnor-kan")

kimpa har hunnit bli 18 barre och det firades på atrium med grekiskt käk (grekiskt är fan INTE gott) and at emmas place. det var rätt soft. blev positivt överraskad- inte var dag. kul att se många nyllen man inte kommer se förrän skolstarten igen. det tråkiga var vissa missförstånd som skedde under kvällen, utan att gå in på dem....
det är dåligt att kimpa fyller nu. hon vill ju ändå inte gå på krogen. varför är livet så nedrans orättvist, just den frågan är något jag ägnat stor tid åt att fundera på. det har jag nog alltid gjort, jag kan ju bara inte förstå. varför la gud det upplägget liksom? är det ens ett upplägg eller bara ett "det-bara-blev-så"? vem fan kan svara på det?
är det bara jag som tänker såhär? det kanske är som mandy så snällt brukar intala mig, varje dag i skolan "du analyserar för mycket"... 

idag när jag och alex var ute och vandrade (tro inte att du är kool bara för att du omnämns ofta) sa jag att jag tycker det ska bli mysigt att bli pensionär. jag kände nästan att jag gjort mitt. fast nu ångra jag mig. men inte till fullo. är jag konstig? jag har inte ens hunnit bli 18 och få gå på krogen än, ändå är jag nästan lite halvt mätt på livet.
jag läste igenom det stycket jag precis skrivit och blev sådär jätte-deprimerad-på-en-sekund. fasen. här väntar en sunny beach resa med 10 as frääääna vänner, vi ska parta, rocka och ha så jävla kul. innan det ska jag göra det bästa jag vet, lira boll i 5 dagar i den bästa staden i sverige, mitt älskade götet! jag är inte ett dugg jävla mätt på livet plötsligt. det kan man inte bli. man kan ju inte få för mycket av det goda.
det vet ju alla.
för vissa tar det lite längre tid att fatta bara.

/L

Kommentarer
Postat av: sääännniie

missförstånd, huh?

2007-07-12 @ 12:03:27
Postat av: lorr

vadå missförstånd? :P

2007-07-14 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0