lokalitet

imorgon far jag då äntlich till götet, gothia cup- jag har ju föfan sett fram emot det här.. elle?
men min planering är dålig. jag borde sova nu, man ska komma utvilad till gothia? men jag måste packa (har bara tagit fram en bråkdel av allt som ska ner), diska, städa, vattna blommor und so weiter. allt jag lovat mutti, vill säga.
men jag hade ju lovat sossla mitt barn att skriva några rader innan jag far. det får väga tyngst:)

tyvärr var jag tvungen o dra från din ferre mycket tidigt, innan den ens hunnit ta fart t o m...
hade ju gärna stannat o spenderat några fler timmar med er underbara själar!
fan det känns lite tugnt. jag kommer hem på lördag o på tisdag far jag igen, då nååågot längre.
det betyder att jag inte kommer träffa varken alex klara eller emmsi (ni är säkert fler, flåt till den glömde;)
på cirkus 2 veckor. men ännu värre; sänna kommer jag inte träffa på 1 hel fucking månad? det är sjukt tråkigt.
sånt här som gör sommaren dålig, ibland. men desto roligare kommer vi ha när du kommer hem.
jag tänker på dig o alla dina världsliga problem, lös dom själv på ditt sätt o tro på dig själv göllet:)
förresten jag ringer dig imorgon på bussen!
sen kommer jag sakna min kära mor också. och pappa såklart. ni är ju bra.

och alex; lova attt följa med mig till hälla den 22a eller 23e juli, jag känner på mig att vi båda har något att uträtta!
och förresten, om du springer på stan någon dag och råkar vara i clas ohlson krokarna; köp en fläkt med inbyggd vattenbehållare, tack! :)

jag kom på o tänka på en sak nu. alex sa något intressant om tid idag. det var mitt i maten o alla snacka i mun. men jag kom ihåg det där och... det stämmer fan.

allt för lorra i denna stressiga vardag. nu börjar mina ögon reagera som dom brukar när jag kombinerar sömnbrist med stress också.

tjuuuuuuuuuuuuu


image4

oj, söt tjej! miss u

Kommentarer
Postat av: sääännniie

ååååååh, du är världens sötaste lottis, jag komnmer sakna dej med.. fyfan KÄMPA FÖR MEJ MED PÅ GOTHIA. vi ses om typ en månad, alltså EN MÅNAD? detta är sjukt.. kom ihåg ring mej, du är bäst½!

2007-07-15 @ 00:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0