när man ångrar att man inte hade lärt sig något tidigare

tjuuuuuuue

sommaren är slut. finns det en tråkigare fras? SOMMAREN ÄR SLUT. hela mitt liv flyger fram. sjukt sjukt ju. snart sitter jag väl där i rullatorn, käkar rotmos på hemmet (och uppskattar det) och... dregglar...usch. ne orka gå sådär långt fram. fast vad tokintressant att se hur man kommer se ut, när man sitter där på hemmet. om man nu kommer så långt?. det är fan nåt jag skulle kunna döda för. eller jag ångra mig direkt. vad blir då spännande? eller det blir ju ffs ändå inte spännande eftersom jag kommer vääääxa in i det. jag kanske kan döda för det ändå. eller iaf.. misshandla? hmm.. i så fall en.. katt? haha (förlåt alla kattälskare.. och ällie förstås)

hursomhelst- nu är skolan här igen. det jag lovade mig själv i föregående inlägg- att kriga från första till sista dag sprack direkt. jag blev ju så trött. men jag jobbar på den biten! hur man nu gör det när man har byggarbetare som förstör ens sovmorgon. utan att ens säga förlåt.

det är verkligen last year nu och snart ciao ciao till skolan. föralltid! hur sjukt är inte det? jag insåg sanningen ännu mer när jag skrev ner det nu. vissa saker måste man skriva ner för att förstå på riktigt. fast det dröjer nog ytterligare innan jag fattat, på riktigt. kanske tills den dagen då vi faktiskt käkar champangefrukost, vem vet..  vad fan ska jag göra dagen efter studenten förresten? okej, då kanske jag har full sjå med att vara bakis, men dagen efter den? som det känns nu; slita häcken på coopan och någon grym resa under sommaren. sedan au pair, helst i usa. om jag vågar. sedan har jag förhoppningsvis kommit på vad jag vill syssla med. då hoppar jag på en utbildning (förhoppningsvis i götet), fixar schysst lya jag delar med alex  (du ska få reda på det snart:) eller annan freund och sedan är framtiden oviss. om mina planer kommer hålla blir jag inte så lite förvånad..

ne nu ska jag laga en exotisk chickenburger. det enda jag kan göra. fan hur ska jag kunna flytta hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0